16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Senden Uzakta izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Senden Uzakta Şarkı Sözleri



Gelip seveceksin belki
Heycanlanacaksın yetmeyecek
Değişeceksin belki inkar edeceksin
Hiç bitmeyecek eynı yıl ben.

Hala zihnime kazılı adam
Burdayım ben Kala boşlukta girdaptayım
Ordayım ben zordayım ben
Burdayım ben hep dünden kalmayım.

Senden uzakta yaşam yok
Günüm sayılı senin yanında
Gece beyaz önlüm kolay kolay
Sen olmayınca sözler booş.

Günüm sayılı senin yanında
Aşk masaldı kolay kolay.

Birini seveceksin belki
Heycanlanacaksın yetmeyecek
Değişeceksin belki inkar edeceksin
Hiç bitmeyecek aynı yıl ben.

Hala zihnime kazılı adam
Burdayım ben hala boşlukta noktayım
Ordayım benZordayım ben
Burdayım ben hep dünden kalmayım.

Senden uzakta yaşam yok
Günüm sayılı senin yanında
Gece beyaz önlüm kolay kolay
Sen olmayınca sözler booş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Senden Uzakta Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Senden Uzakta izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Senden Uzakta Şarkı Sözleri



Gelip seveceksin belki
Heycanlanacaksın yetmeyecek
Değişeceksin belki inkar edeceksin
Hiç bitmeyecek eynı yıl ben.

Hala zihnime kazılı adam
Burdayım ben Kala boşlukta girdaptayım
Ordayım ben zordayım ben
Burdayım ben hep dünden kalmayım.

Senden uzakta yaşam yok
Günüm sayılı senin yanında
Gece beyaz önlüm kolay kolay
Sen olmayınca sözler booş.

Günüm sayılı senin yanında
Aşk masaldı kolay kolay.

Birini seveceksin belki
Heycanlanacaksın yetmeyecek
Değişeceksin belki inkar edeceksin
Hiç bitmeyecek aynı yıl ben.

Hala zihnime kazılı adam
Burdayım ben hala boşlukta noktayım
Ordayım benZordayım ben
Burdayım ben hep dünden kalmayım.

Senden uzakta yaşam yok
Günüm sayılı senin yanında
Gece beyaz önlüm kolay kolay
Sen olmayınca sözler booş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder