16 Haziran 2009 Salı

Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Kördüğüm izle dinle tam ekran izle full izle

Gülben Ergen Kördüğüm Şarkı Sözleri



Ayrılmamışız gibi avuttum kendimi
Unutmuş saydım bütün derdimi
Aynaya baktığım o an geldi mi
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
O kadar gün geçti
O kadar gece..
Ne söyledin kalbin beni sorunca
Her şarkıda senden bir şeyler bulunca
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
Kendini haklı buluyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Gülben Ergen Kördüğüm Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Kördüğüm izle dinle tam ekran izle full izle

Gülben Ergen Kördüğüm Şarkı Sözleri



Ayrılmamışız gibi avuttum kendimi
Unutmuş saydım bütün derdimi
Aynaya baktığım o an geldi mi
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
O kadar gün geçti
O kadar gece..
Ne söyledin kalbin beni sorunca
Her şarkıda senden bir şeyler bulunca
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
Kendini haklı buluyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder