16 Haziran 2009 Salı

Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Dibine Kadar izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Dibine Kadar Şarkı Sözleri



Yazdım çizdim hayal ettim
Sazla sözden ibarettim
Arkamı döndüm emanet ettim
Anlayamadın ya

Aklım fikrim kaynayınca
Söz müzikle ağlayınca
Kalbimi açtım ibadet ettim
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

Güldüm geçtim genceciktim
Aşk içinde meşke daldım
Kendimi buldum onu kaybettim
Anlayamadın ya

İyisin hoşsun bir yokuşsun
Harbiden baya bi boşsun
Şarkıya türküye lanet olsun
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Dibine Kadar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Dibine Kadar izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Dibine Kadar Şarkı Sözleri



Yazdım çizdim hayal ettim
Sazla sözden ibarettim
Arkamı döndüm emanet ettim
Anlayamadın ya

Aklım fikrim kaynayınca
Söz müzikle ağlayınca
Kalbimi açtım ibadet ettim
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

Güldüm geçtim genceciktim
Aşk içinde meşke daldım
Kendimi buldum onu kaybettim
Anlayamadın ya

İyisin hoşsun bir yokuşsun
Harbiden baya bi boşsun
Şarkıya türküye lanet olsun
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder