16 Haziran 2009 Salı

Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Beni Tanı izle dinle tam ekran izle full izle

Aslı Güngör Beni Tanı Şarkı Sözleri



Bütün yanlışlar sende kalsın
Paylaşmaya niyetim yok

Bu kez doğruları aldım
Gidiyorum dönüşüm yook

Yanlışlar sende kalsın
Paylaşmaya niyetim yok

Bu kez doğruları aldım
Gidiyorum dönüşüm yook

Hem aşkını tükettin sen
Hem masumiyetini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Aslı Güngör Beni Tanı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Beni Tanı izle dinle tam ekran izle full izle

Aslı Güngör Beni Tanı Şarkı Sözleri



Bütün yanlışlar sende kalsın
Paylaşmaya niyetim yok

Bu kez doğruları aldım
Gidiyorum dönüşüm yook

Yanlışlar sende kalsın
Paylaşmaya niyetim yok

Bu kez doğruları aldım
Gidiyorum dönüşüm yook

Hem aşkını tükettin sen
Hem masumiyetini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder