16 Haziran 2009 Salı

Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Bu Aşk Beni Yorar izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Bu Aşk Beni Yorar Şarkı Sözleri



Şarkılar o şarkılar
Övünmek zor ölüm çok zor
O an gelir sancılar
Dayanmak zor durulmaz

Ellerimde kan dilimden akar
Kime ne bana ne
Bu aşk beni yorar

Sayfalar o sayfalar
Kapanmazlar silinmezler
Her an içimi parçalar
Okunmazlar yakışmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Bu Aşk Beni Yorar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Bu Aşk Beni Yorar izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Bu Aşk Beni Yorar Şarkı Sözleri



Şarkılar o şarkılar
Övünmek zor ölüm çok zor
O an gelir sancılar
Dayanmak zor durulmaz

Ellerimde kan dilimden akar
Kime ne bana ne
Bu aşk beni yorar

Sayfalar o sayfalar
Kapanmazlar silinmezler
Her an içimi parçalar
Okunmazlar yakışmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder