16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Ok Yay izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Ok Yay Şarkı Sözleri



Benden bu kadar üzgünüm
Zaman verdim ödünç verdim
Zamamn Zaman bir sebeb yokmuş
Uzatmak için şaştım ben inan inan.

Ok yaydan çıktı gitdi başka zaamana
Başka aşklara yollara
Benden bu kadar üzgünüm
Savaş verdim kayıp verdim hayel beyan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Ok Yay Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Ok Yay izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Ok Yay Şarkı Sözleri



Benden bu kadar üzgünüm
Zaman verdim ödünç verdim
Zamamn Zaman bir sebeb yokmuş
Uzatmak için şaştım ben inan inan.

Ok yaydan çıktı gitdi başka zaamana
Başka aşklara yollara
Benden bu kadar üzgünüm
Savaş verdim kayıp verdim hayel beyan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder