16 Haziran 2009 Salı

Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Yağmurun Sabahında izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Yağmurun Sabahında Şarkı Sözleri



Uyandım sensiz, yağmurun sabahında
Yuvamız sessiz, ayrılık sonrasında
Aşkımız son buldu, yağmurun sabahında

Ah! Nereden nereye geldik bu hallere
Ah! Geldik gözlere düştük ne hallere

Yürüdüm yalnız, hüzünlü sokaklarda
Savruldum bahtsız, ayrılık rüzgarında
Aşkımız son buldu, yağmurun sabahında

Ah! Nereden nereye geldik bu hallere
Ah! Geldik gözlere düştük ne hallere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Yağmurun Sabahında Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Yağmurun Sabahında izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Yağmurun Sabahında Şarkı Sözleri



Uyandım sensiz, yağmurun sabahında
Yuvamız sessiz, ayrılık sonrasında
Aşkımız son buldu, yağmurun sabahında

Ah! Nereden nereye geldik bu hallere
Ah! Geldik gözlere düştük ne hallere

Yürüdüm yalnız, hüzünlü sokaklarda
Savruldum bahtsız, ayrılık rüzgarında
Aşkımız son buldu, yağmurun sabahında

Ah! Nereden nereye geldik bu hallere
Ah! Geldik gözlere düştük ne hallere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder