16 Haziran 2009 Salı

Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Sarhoş izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Sarhoş Şarkı Sözleri



Keyfim kaçar, ben kaçırmam
Elimde olsa hiç takılmam
Yalancı dünya, kaygılanmam
Kederle dolsam da yıkılmam
Hayale daldım, hiç uyanmam
Harcandım, harman kaldım
Gündüz soldum, akşam açtım

Haydi babam coş
Burada müzik hoş
Gerisi bomboş
Olalım yine sar-sar-sarhoş

Onlar üzer, ben üzülmem
Elimde olsa hiç düşünmem
Ölümlü dünya, derde girmem
Sevince boğsa da değişmem
Hayale daldım, hiç gerilmem
Harcandım, harman kaldım
Gündüz soldum, akşam açtım

Haydi babam coş
Burada müzik hoş
Gerisi bomboş
Olalım yine sar-sar-sarhoş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Duman Sarhoş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Sarhoş izle dinle tam ekran izle full izle

Duman Sarhoş Şarkı Sözleri



Keyfim kaçar, ben kaçırmam
Elimde olsa hiç takılmam
Yalancı dünya, kaygılanmam
Kederle dolsam da yıkılmam
Hayale daldım, hiç uyanmam
Harcandım, harman kaldım
Gündüz soldum, akşam açtım

Haydi babam coş
Burada müzik hoş
Gerisi bomboş
Olalım yine sar-sar-sarhoş

Onlar üzer, ben üzülmem
Elimde olsa hiç düşünmem
Ölümlü dünya, derde girmem
Sevince boğsa da değişmem
Hayale daldım, hiç gerilmem
Harcandım, harman kaldım
Gündüz soldum, akşam açtım

Haydi babam coş
Burada müzik hoş
Gerisi bomboş
Olalım yine sar-sar-sarhoş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder