16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Deliler izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Deliler Şarkı Sözleri



İstediğin gibi olmamı bekleme
umduğum şeyi yapmamı isteme
Başkası olamam ben
Başkası olamam ben.

Başkası olamam ben
Kimse bana karışmasın istemem
Ezbere konuşmasın dinlemem
Kimse beni anlamasın farketmez.

Beklemem beklemem
Deliler bize deli dediler
Dediler Dediler bizi delirttiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Haziran 2009 Salı

Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Hande Yener Deliler Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Deliler izle dinle tam ekran izle full izle

Hande Yener Deliler Şarkı Sözleri



İstediğin gibi olmamı bekleme
umduğum şeyi yapmamı isteme
Başkası olamam ben
Başkası olamam ben.

Başkası olamam ben
Kimse bana karışmasın istemem
Ezbere konuşmasın dinlemem
Kimse beni anlamasın farketmez.

Beklemem beklemem
Deliler bize deli dediler
Dediler Dediler bizi delirttiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder