5 Ekim 2009 Pazartesi

Yegane Dinlemedin Sözümü

yegane 

Yegane Dinlemedin Sözümü şarkı sözü
Kolay olmayacak hasretini çekmek
Belki o günleri çok arayacağım
Hep aklımda kalsın seni çok sevdiğim
Kızgın ateşlerde yürek dağlayacağım
Dinlemedin sözümü kadere karşı geldin
Hem sevdim hem sevildim
Aşkına boyun eğdim
Bana bir kez izin ver aşkım
Sana ait neler var aklımda
Seni sevmek bütün günahım
En güzel şey sensin hayatım
Bana bir kez izin ver aşkım
Sana ait neler var aklımda
Seni sevmek bütün günahım
en güzel şey sensin hayatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Yegane Dinlemedin Sözümü

yegane 

Yegane Dinlemedin Sözümü şarkı sözü
Kolay olmayacak hasretini çekmek
Belki o günleri çok arayacağım
Hep aklımda kalsın seni çok sevdiğim
Kızgın ateşlerde yürek dağlayacağım
Dinlemedin sözümü kadere karşı geldin
Hem sevdim hem sevildim
Aşkına boyun eğdim
Bana bir kez izin ver aşkım
Sana ait neler var aklımda
Seni sevmek bütün günahım
En güzel şey sensin hayatım
Bana bir kez izin ver aşkım
Sana ait neler var aklımda
Seni sevmek bütün günahım
en güzel şey sensin hayatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder