5 Ekim 2009 Pazartesi

Murat Dalkılıç Sultan Süleyman






Murat Dalkılıç Sultan Süleyman
Söz: Aysel Gürel Müzik: Onno Tunç: Kaç sene oldu zaman durdu Deniz öyle hep aynı dünya bilinmez Tas duvar ayrı kaldı Ümit öylece kaldı da Ümide beni söyle kimaldı Kaç devir geldi kaç nesil geçti Yürek öyle sevdalı yollar kavuşmaz Hasretin ne tadı kaldı Sabır öylece kaldı da Sabredeni söyle kim aldı Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz Dünya ne sana ne de bana kalmaz Sultan Süleyman’a kalmadı Böyle hiç bir kitap yazmaz Kaç çiçek soldu hani bu sondu Hani bir sarı fırtına koptu zamansız Hani bir acı yel savurdu yürekler Son defa vurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Murat Dalkılıç Sultan Süleyman






Murat Dalkılıç Sultan Süleyman
Söz: Aysel Gürel Müzik: Onno Tunç: Kaç sene oldu zaman durdu Deniz öyle hep aynı dünya bilinmez Tas duvar ayrı kaldı Ümit öylece kaldı da Ümide beni söyle kimaldı Kaç devir geldi kaç nesil geçti Yürek öyle sevdalı yollar kavuşmaz Hasretin ne tadı kaldı Sabır öylece kaldı da Sabredeni söyle kim aldı Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz Dünya ne sana ne de bana kalmaz Sultan Süleyman’a kalmadı Böyle hiç bir kitap yazmaz Kaç çiçek soldu hani bu sondu Hani bir sarı fırtına koptu zamansız Hani bir acı yel savurdu yürekler Son defa vurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder