5 Ekim 2009 Pazartesi

Sarp Apak Ne Olurdu Sanki


Sarp Apak
Sarp Apak ne olurdu Sanki şarkı sözü şarkı sözleri
Güzel bir kokuydun tatlı bir rüzgar
Küçücük bir çiçek taptaze bahar
Güzel bir kokuydun tatlı bir rüzgar
Küçücük bir çiçek taptaze bahar
Yani benim herşeyim
Yani benim herşeyim
Aşkım kadınımdan
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın
Zaten bu hasretlik belimi bükmüş
Günlerim karanlık dertler çoğalmış
Zaten bu hasretlik belimi bükmüş
Günlerim karanlık dertler çoğalmış
Bir yandan kaderim
Bir yandan kaderim
Çok kötü vurmuş
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Bir seni severdim sende bilirsin
Ben yalnız ağlarken senle gülerdim
Bir seni severdim sende bilirsin
Ben yalnız ağlarken senle gülerdim
Yaşadım saymazdım
Yaşadım saymazdım
Sensiz günleri
Ne olurdu sanki yanımda olsaydın
Ne olurdu sanki yanımda olsaydın
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Sarp Apak Ne Olurdu Sanki


Sarp Apak
Sarp Apak ne olurdu Sanki şarkı sözü şarkı sözleri
Güzel bir kokuydun tatlı bir rüzgar
Küçücük bir çiçek taptaze bahar
Güzel bir kokuydun tatlı bir rüzgar
Küçücük bir çiçek taptaze bahar
Yani benim herşeyim
Yani benim herşeyim
Aşkım kadınımdan
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın
Zaten bu hasretlik belimi bükmüş
Günlerim karanlık dertler çoğalmış
Zaten bu hasretlik belimi bükmüş
Günlerim karanlık dertler çoğalmış
Bir yandan kaderim
Bir yandan kaderim
Çok kötü vurmuş
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Bir seni severdim sende bilirsin
Ben yalnız ağlarken senle gülerdim
Bir seni severdim sende bilirsin
Ben yalnız ağlarken senle gülerdim
Yaşadım saymazdım
Yaşadım saymazdım
Sensiz günleri
Ne olurdu sanki yanımda olsaydın
Ne olurdu sanki yanımda olsaydın
Ne olurdu birde sen vurmasaydın
Ne olurdu sanki öyle kalsaydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder