5 Ekim 2009 Pazartesi

Nazli Beni Sevme


Nazlı Beni Sevme şarkı sözü

Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar yarınlar
Yaralı dönene kadar olsun varsın
Dünya kararsın tanrım düşmanıma yaşatmasın
Beni sevme seni hiç haketmiyorum

Sen üzülme yerine ben ağlıyorum
Ne yüzüm var ne gücüm senin karşına çıkacak
Deliyim ben kıymet bilmiyorum
Bir umutla aramanı bekliyorum daha

Çok şey var yaşanacak
Şerefine içiyorum ben hergece burda
Sarhoşum şarkımız çalmasın diye
Dua ediyorum sen üzülme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Nazli Beni Sevme


Nazlı Beni Sevme şarkı sözü

Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar yarınlar
Yaralı dönene kadar olsun varsın
Dünya kararsın tanrım düşmanıma yaşatmasın
Beni sevme seni hiç haketmiyorum

Sen üzülme yerine ben ağlıyorum
Ne yüzüm var ne gücüm senin karşına çıkacak
Deliyim ben kıymet bilmiyorum
Bir umutla aramanı bekliyorum daha

Çok şey var yaşanacak
Şerefine içiyorum ben hergece burda
Sarhoşum şarkımız çalmasın diye
Dua ediyorum sen üzülme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder