5 Ekim 2009 Pazartesi

Gökhan Türkmen - Duydumki Unutmuşsun







Gökhan Türkmen - Duydumki Unutmuşsun
Duydum ki unutmussun gözlerimin rengini Yazik olmus o gözlerden sana akan yaslara Bir zamanlar sevginle ateslenen basimi Dizlerinin yerine dayasaydim taslara Bir zamanlar sevginle ateslenen basimi Dizlerinin yerine dayasaydim taslara Hani bendim yedi renk, gök yüzündeki yildizlar Hani bendim yedi renk, hani tende can idim Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim Demek ki senin icin, ask bir yalan idi Yanarim heder olan o en güzel yillara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Gökhan Türkmen - Duydumki Unutmuşsun







Gökhan Türkmen - Duydumki Unutmuşsun
Duydum ki unutmussun gözlerimin rengini Yazik olmus o gözlerden sana akan yaslara Bir zamanlar sevginle ateslenen basimi Dizlerinin yerine dayasaydim taslara Bir zamanlar sevginle ateslenen basimi Dizlerinin yerine dayasaydim taslara Hani bendim yedi renk, gök yüzündeki yildizlar Hani bendim yedi renk, hani tende can idim Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim Demek ki senin icin, ask bir yalan idi Yanarim heder olan o en güzel yillara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder