5 Ekim 2009 Pazartesi

Sıla - Köşe Yastığı







Sıla - Köşe Yastığı
Hiç aklıma gelir miydi Takıldım kaldım ona Bıraktım işi gücü Mihrabım yere geçti Bozuldu yuvamın mert sözü Bozuldu yuvamın mert sözü Bir izmirliye vuruldum Tanısanız, anlarsınız Kapandım eve Kuyruklu yalan olur Anlatsam ağlarsınız Oof anlatsam ağlarsınız Nurlu değil düşüncesi Adapsız makam şarkıları Ağrılarıma köşe yastığı Olmaz yine bi başkası Nurlu değil düşüncesi Ben düşlerine toz bezi Tutturdum o diye illede Yangında kül en güçlüsü Nurlu değil düşüncesi Adapsız makam şarkıları Ağrılarıma köşe yastığı Olmaz yine bi başkası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ekim 2009 Pazartesi

Sıla - Köşe Yastığı







Sıla - Köşe Yastığı
Hiç aklıma gelir miydi Takıldım kaldım ona Bıraktım işi gücü Mihrabım yere geçti Bozuldu yuvamın mert sözü Bozuldu yuvamın mert sözü Bir izmirliye vuruldum Tanısanız, anlarsınız Kapandım eve Kuyruklu yalan olur Anlatsam ağlarsınız Oof anlatsam ağlarsınız Nurlu değil düşüncesi Adapsız makam şarkıları Ağrılarıma köşe yastığı Olmaz yine bi başkası Nurlu değil düşüncesi Ben düşlerine toz bezi Tutturdum o diye illede Yangında kül en güçlüsü Nurlu değil düşüncesi Adapsız makam şarkıları Ağrılarıma köşe yastığı Olmaz yine bi başkası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder