1 Ağustos 2009 Cumartesi

Yakup Ekin Sev Biraz Dinle İzle Şarki Sözleri

Yakup Ekin dinle

Yakup Ekin Sev Biraz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Yakup Ekin Sev Biraz Şarkı Sözleri


Yoksun yine aklım sende
Sonunu bilmiyorumki aşkım
yok çekemem seni bilemem
Bıktım gelip gitmelerinden aşkım

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Yoksun yine aklım sende
Sonunu bilmiyorumki aşkım
yok çekemem seni bilemem
Bıktım gelip gitmelerinden aşkım

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Yakup Ekin Sev Biraz Dinle İzle Şarki Sözleri

Yakup Ekin dinle

Yakup Ekin Sev Biraz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Yakup Ekin Sev Biraz Şarkı Sözleri


Yoksun yine aklım sende
Sonunu bilmiyorumki aşkım
yok çekemem seni bilemem
Bıktım gelip gitmelerinden aşkım

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Yoksun yine aklım sende
Sonunu bilmiyorumki aşkım
yok çekemem seni bilemem
Bıktım gelip gitmelerinden aşkım

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Allahın aşkına sev biraz
Sevmiyorsan söyle bitsin aşk
Ağladım usandın senden
Seni çok sevsemde geçmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder