1 Ağustos 2009 Cumartesi

Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Dinle İzle Şarkı Sözleri

Neşet Ertaş dinle

Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri


Hep sen mi ailadin hep sen mi yandin
Bende gülmedim yalan dünyada
Sen beni gönlünce mutlumu sandin
Ömrümü boi yere çalan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Sen ailadin canim ben ise yandim
Dünyayi gönlümce olacak sandim
Boi yere aldandim boi yere kandim
Rengi gönlümde solan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Bilirim sevdiiim kusurun yoidu
Sana karii benim hayalim çoidu
Felek bulut oldu üstüme yaidi
Yailari gözüme dolan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Ne yemek ne içmek ne tadim kaldi
Garip bülbül gibi feryadim kaldi
Alamadim eyvah muradim kaldi
Ben gidip ellere kalan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Dinle İzle Şarkı Sözleri

Neşet Ertaş dinle

Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Neşet Ertaş Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri


Hep sen mi ailadin hep sen mi yandin
Bende gülmedim yalan dünyada
Sen beni gönlünce mutlumu sandin
Ömrümü boi yere çalan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Sen ailadin canim ben ise yandim
Dünyayi gönlümce olacak sandim
Boi yere aldandim boi yere kandim
Rengi gönlümde solan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Bilirim sevdiiim kusurun yoidu
Sana karii benim hayalim çoidu
Felek bulut oldu üstüme yaidi
Yailari gözüme dolan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Ne yemek ne içmek ne tadim kaldi
Garip bülbül gibi feryadim kaldi
Alamadim eyvah muradim kaldi
Ben gidip ellere kalan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder