1 Ağustos 2009 Cumartesi

Gökçe Kırgız Gitme Dinle İzle Şarki Sözleri

gökçe kırgız dinle

Gökçe Kırgız Gitme Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Gökçe Kırgız Gitme Şarkı Sözleri


içimdeki duygu beni öldürecek
bekledim bekliyorum ne zaman dönecek
şimdi sen gidiyorsun ya
beni kim sevecek
hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim

söyle söyle
sevmiyorum de
yak canımı alıştım zaten sensizliğe
gitme gitme
ne olur gitme
hani sen kıydın da ben kıyabilirmiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Gökçe Kırgız Gitme Dinle İzle Şarki Sözleri

gökçe kırgız dinle

Gökçe Kırgız Gitme Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Gökçe Kırgız Gitme Şarkı Sözleri


içimdeki duygu beni öldürecek
bekledim bekliyorum ne zaman dönecek
şimdi sen gidiyorsun ya
beni kim sevecek
hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim

söyle söyle
sevmiyorum de
yak canımı alıştım zaten sensizliğe
gitme gitme
ne olur gitme
hani sen kıydın da ben kıyabilirmiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder