1 Ağustos 2009 Cumartesi

Teoman Sevdim Seni Bir Kere Dinle İzle Şarkı Sözleri

Teoman dinle

Teoman Sevdim Seni Bir Kere Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Teoman Sevdim Seni Bir Kere Şarkı Sözleri


Sevdim seni bir kere
Başkasını sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem
Desinler değişemem

Daha yolun başındasın
Değişirsin diyorlar
Oysa sana çıkıyor
Bildiğim bütün yollar

Sevgi anlaşmak değildir
Nedensiz de sevilir
Bazen küçük bir an için
Ömür bile verilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Teoman Sevdim Seni Bir Kere Dinle İzle Şarkı Sözleri

Teoman dinle

Teoman Sevdim Seni Bir Kere Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Teoman Sevdim Seni Bir Kere Şarkı Sözleri


Sevdim seni bir kere
Başkasını sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem
Desinler değişemem

Daha yolun başındasın
Değişirsin diyorlar
Oysa sana çıkıyor
Bildiğim bütün yollar

Sevgi anlaşmak değildir
Nedensiz de sevilir
Bazen küçük bir an için
Ömür bile verilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder