1 Ağustos 2009 Cumartesi

Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Dinle İzle Şarkı Sözleri

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Şarkı Sözleri


Karanlik gecelerin Yıldızi sensin
Hep beni bekletip hep söyletirsin
Hep yalan yeminler
Hep yalan sözler
Bir gün gerçek olup gelemez misin
Ooofff

Yıldızlar da kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde
Bir yudum su vermeye gelemez misin

Aydınlık dünyamı karartmadan gel
Simsiyah saçımı ağartmadan gel
iimdilik güzelsin heriey seninle
Seni son bir defa görmem belkide

Yıldızlar da kayar durmaz yerinde
Solar güzelliiin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde
Bir yudum su vermeye gelemez misin
Gelemez misin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Dinle İzle Şarkı Sözleri

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Yıldızlar Da Kayar Şarkı Sözleri


Karanlik gecelerin Yıldızi sensin
Hep beni bekletip hep söyletirsin
Hep yalan yeminler
Hep yalan sözler
Bir gün gerçek olup gelemez misin
Ooofff

Yıldızlar da kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde
Bir yudum su vermeye gelemez misin

Aydınlık dünyamı karartmadan gel
Simsiyah saçımı ağartmadan gel
iimdilik güzelsin heriey seninle
Seni son bir defa görmem belkide

Yıldızlar da kayar durmaz yerinde
Solar güzelliiin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde
Bir yudum su vermeye gelemez misin
Gelemez misin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder