1 Ağustos 2009 Cumartesi

Gökçe Kırgız Yıldızım Dinle İzle Şarkı Sözleri

gökçe kırgız dinle

Gökçe Kırgız Yıldızım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Gökçe Kırgız Yıldızım Şarkı Sözleri


Dün gece gökyüzündeki
Yıldızları topladım
Senin bakacağın
Tek bir yıldız bile bırakmadım

Gözlerin gözlerimden başka
Bir yere bakmasın diye
Hayatının tüm ışıklarını
Yüreğine dağıttım

İstemezdim böyle olsun
Ayrılık gülleri soldursun
Yıldızımdın kalp sızımdın
Ama artık sende yoksun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Gökçe Kırgız Yıldızım Dinle İzle Şarkı Sözleri

gökçe kırgız dinle

Gökçe Kırgız Yıldızım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Gökçe Kırgız Yıldızım Şarkı Sözleri


Dün gece gökyüzündeki
Yıldızları topladım
Senin bakacağın
Tek bir yıldız bile bırakmadım

Gözlerin gözlerimden başka
Bir yere bakmasın diye
Hayatının tüm ışıklarını
Yüreğine dağıttım

İstemezdim böyle olsun
Ayrılık gülleri soldursun
Yıldızımdın kalp sızımdın
Ama artık sende yoksun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder