13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Yaralı Kalbim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Yaralı Kalbim



Davut Güloğlu Yaralı Kalbim Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Gücüm Yok Dur Yeter Yeter
Dokunma Yaralarıma
Ellerine Uzanmışım
Yapma Zaten Yanmaşın
Vuran Vurmuş Gönlüme
Düşmanı Dost Sanmışım
Yeni çıktım ben savaştan
Zaten YeniLdim En Baştan
Üzerime GeLme Sakın
Kokuyorum Aşktan
YaraLı KaLbim Yara DoLu
ne olur sende kırma onu
sevmiş hayırsızın birini
hatırlatma yüzüme vurma onu
YaraLı KaLbim Yara DoLu
ne olur sende kırma onu
sevmiş vefasızın birini
hatırlatma yüzüme vurma onu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Yaralı Kalbim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Yaralı Kalbim



Davut Güloğlu Yaralı Kalbim Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Gücüm Yok Dur Yeter Yeter
Dokunma Yaralarıma
Ellerine Uzanmışım
Yapma Zaten Yanmaşın
Vuran Vurmuş Gönlüme
Düşmanı Dost Sanmışım
Yeni çıktım ben savaştan
Zaten YeniLdim En Baştan
Üzerime GeLme Sakın
Kokuyorum Aşktan
YaraLı KaLbim Yara DoLu
ne olur sende kırma onu
sevmiş hayırsızın birini
hatırlatma yüzüme vurma onu
YaraLı KaLbim Yara DoLu
ne olur sende kırma onu
sevmiş vefasızın birini
hatırlatma yüzüme vurma onu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder