13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Bir Daha Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Bir Daha



Davut Güloğlu Bir Daha Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Ben seni çok sevmiştim
Gönlümü vermiştim
Sen gittin uzaklara
Hani beni sevmiştin

Birdaha,
adını anar mıyım
Seni ben,
benimsun sanar mıyım
Sözüne inanıp kanar mıyım
Birdaha ben seni arar mıyım

Feda ettim yoluna
En güzel yıllarımı
Bıraktın gittin beni
Boş koydun kollarımı

birdaha,
adını anar mıyım
Seni ben
Benimsin sanar mıyım
Sözüne inanıp kanar mıyım
Birdaha,
ben seni arar mıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Bir Daha Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Bir Daha



Davut Güloğlu Bir Daha Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Ben seni çok sevmiştim
Gönlümü vermiştim
Sen gittin uzaklara
Hani beni sevmiştin

Birdaha,
adını anar mıyım
Seni ben,
benimsun sanar mıyım
Sözüne inanıp kanar mıyım
Birdaha ben seni arar mıyım

Feda ettim yoluna
En güzel yıllarımı
Bıraktın gittin beni
Boş koydun kollarımı

birdaha,
adını anar mıyım
Seni ben
Benimsin sanar mıyım
Sözüne inanıp kanar mıyım
Birdaha,
ben seni arar mıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder