13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Dön Artık Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Dön Artık



Davut Güloğlu Dön Artık Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Bahane yapamazsın
Açıkta bulamazsın
Okadar çok değiştim ki
Görsen tanıyamazsın
O kadar çok değiştim ki
Görsen tanıyamazsın
O eski ben yok artık
Çok değiştim çok artık
Sahte aşklardan kalbime
Boş yer yok dön gel artık

Dolu dolu yaşadım
Seni unutamadım
Çok çileler çekmişsin yar
Yanında olamadım
Çok çileler çekmişsin yar
Farkına varamadım
O eski ben yok artık
Çok değiştim çok artık
Sahte aşklardan kalbime
Boş yer yok dön gel artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Dön Artık Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Dön Artık



Davut Güloğlu Dön Artık Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Bahane yapamazsın
Açıkta bulamazsın
Okadar çok değiştim ki
Görsen tanıyamazsın
O kadar çok değiştim ki
Görsen tanıyamazsın
O eski ben yok artık
Çok değiştim çok artık
Sahte aşklardan kalbime
Boş yer yok dön gel artık

Dolu dolu yaşadım
Seni unutamadım
Çok çileler çekmişsin yar
Yanında olamadım
Çok çileler çekmişsin yar
Farkına varamadım
O eski ben yok artık
Çok değiştim çok artık
Sahte aşklardan kalbime
Boş yer yok dön gel artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder