13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin



Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu

unutulmaz bir yemin beni sana bağlayan
gece gündüz ben idim senin için ağlayan
kalbimde ki ateşi nasıl söndüreceksin
en sonunda kahrından beni öldüreceksin
bıraktın gittin beni çektirdin bana acı
kavuşmamız imkansız şimdi olduk yabancı

zehir gibi dolaştın damarımda kanımda
görmek isterdim seni ömür boyu yanımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin



Davut Güloğlu Unutulmaz Yemin Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu

unutulmaz bir yemin beni sana bağlayan
gece gündüz ben idim senin için ağlayan
kalbimde ki ateşi nasıl söndüreceksin
en sonunda kahrından beni öldüreceksin
bıraktın gittin beni çektirdin bana acı
kavuşmamız imkansız şimdi olduk yabancı

zehir gibi dolaştın damarımda kanımda
görmek isterdim seni ömür boyu yanımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder