13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Ay Işığı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Ay Işığı



Davut Güloğlu Ay Işığı Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Ay ışığım, ışığım
birazcık karışığım
Kız sana alışırım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Ay ışığım canımsın
Canımın yoncasısın
Kalbimin parçasısın Ayışığım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Ayışığım, ışığım
Bal ile karışığım
Kız ben sana aşığım
Ayışığım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Ay Işığı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu Ay Işığı



Davut Güloğlu Ay Işığı Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu
Ay ışığım, ışığım
birazcık karışığım
Kız sana alışırım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Ay ışığım canımsın
Canımın yoncasısın
Kalbimin parçasısın Ayışığım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Ayışığım, ışığım
Bal ile karışığım
Kız ben sana aşığım
Ayışığım
Dertlere salma beni
Bırakıp gitmem seni
Yalnız bırakmam seni Ayışığım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder