13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Yalanına Dolanına Dinle İzle Seyret Şarki Sözleri

Davut Güloğlu Yalanına Dolanına



Davut Güloğlu Yalanına Dolanına Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu

Hani Benim Olacaktın oOoOoOoO
Beni Sevip Saracaktın oOoOoOoO
Yüreğimin Ortasına Adımı Kazıyacaktın oOoOoOoO
Yalanına Dolanına
Aşkın Sahte OLanına

KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini
Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy

Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Hile Yapanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOyyoOoOyy
Hani Bana Varacaktın oOoOoOoOFF

Yanımda Olacaktın oOoOoOoOFF
Aşkımın AteşiyLe Sen
Bir Ömür Yanacaktın oOoOoOoOFF
Yalanına Dolanına

Aşkın Sahte OLanına
KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini

Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy
Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Satanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOoOoOFF

Yalanına DoLanına oOoOyyoOoOyy
Aşkın Sahte OLanına
KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini

Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy
Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Satanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOyyoOoOyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Davut Güloğlu Yalanına Dolanına Dinle İzle Seyret Şarki Sözleri

Davut Güloğlu Yalanına Dolanına



Davut Güloğlu Yalanına Dolanına Şarkı Sözleri

Davut Güloğlu

Hani Benim Olacaktın oOoOoOoO
Beni Sevip Saracaktın oOoOoOoO
Yüreğimin Ortasına Adımı Kazıyacaktın oOoOoOoO
Yalanına Dolanına
Aşkın Sahte OLanına

KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini
Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy

Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Hile Yapanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOyyoOoOyy
Hani Bana Varacaktın oOoOoOoOFF

Yanımda Olacaktın oOoOoOoOFF
Aşkımın AteşiyLe Sen
Bir Ömür Yanacaktın oOoOoOoOFF
Yalanına Dolanına

Aşkın Sahte OLanına
KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini

Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy
Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Satanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOoOoOFF

Yalanına DoLanına oOoOyyoOoOyy
Aşkın Sahte OLanına
KuraLına Uyanına oOoOyyoOoOyy
ELLer Ayarmasın Beni
Senin Gibi Sevenini

Sana GönüL verenini oOoOyyoOoOyy
Aşkta HiLe Yapanını
Senin Gibi Satanını
Geri Dönüp Bakanını oOoOyyoOoOyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder