21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Giderse Gitsin Dinle İzle Şarkı Sözleri


Çoban Ali Giderse Gitsin Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Giderse Gitsin Şarkı Sözleri


Yar Bana Küsmüş Selamı Kesmiş
Aramam Demiş Bugünden Sonra
Alsın Aşkını Başına Çalsın
Giderse Gitsin Küserse Küssün

Selamı Kessin Yar Bundan Sonra
Onla Olan Sevdayı Gömdüm Maziye
Unnuttum Gitti Bugünden Sonra
O Bir Seven BuLmuş Ben Bulmazmıyım

En GüzeLini BuLdum Bundan Sonra
Giderse Gitsin Küserse Küssün
Selamı Kessin Yar Bundan Sonra

Canımı Verdim Fayda Etmedi
GönLümü Verdim Fayda Etmedi
Ne Aşkı BeLLi Nede Sevdası
Oda Kendini Birşey Zannetti

Giderse Gitsin Küserse Küssün
Selamı Kessin Yar Bundan Sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Giderse Gitsin Dinle İzle Şarkı Sözleri


Çoban Ali Giderse Gitsin Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Giderse Gitsin Şarkı Sözleri


Yar Bana Küsmüş Selamı Kesmiş
Aramam Demiş Bugünden Sonra
Alsın Aşkını Başına Çalsın
Giderse Gitsin Küserse Küssün

Selamı Kessin Yar Bundan Sonra
Onla Olan Sevdayı Gömdüm Maziye
Unnuttum Gitti Bugünden Sonra
O Bir Seven BuLmuş Ben Bulmazmıyım

En GüzeLini BuLdum Bundan Sonra
Giderse Gitsin Küserse Küssün
Selamı Kessin Yar Bundan Sonra

Canımı Verdim Fayda Etmedi
GönLümü Verdim Fayda Etmedi
Ne Aşkı BeLLi Nede Sevdası
Oda Kendini Birşey Zannetti

Giderse Gitsin Küserse Küssün
Selamı Kessin Yar Bundan Sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder