21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Çok Pişmanım Dinle İzle Şarkı Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Çok Pişmanım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Çok Pişmanım Şarkı Sözleri


duy benim bu feryadımı vicdansız
başıma ne işler açtın hayırsız
bundan sonra anmam senin adını

seni bu kalbimden sildim kitapsız
hani senin ettiğin o yeminler
bundan sonra anmam hayın adını

çok pişmanım senle geçen o yıllara
çok pişmanım senle geçen o aylara
çok pişmanım senle geçen o günlere
çok pişmanım hemde çok pişman (aheyl aheeeyl aheeeeeyl)

bundan sonra anmam senin adını
zaten kırdın benim kol kanadımı
talan ettin viran ettin gönlümü
aldım aşktan yana ağzım payını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Çok Pişmanım Dinle İzle Şarkı Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Çok Pişmanım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Çok Pişmanım Şarkı Sözleri


duy benim bu feryadımı vicdansız
başıma ne işler açtın hayırsız
bundan sonra anmam senin adını

seni bu kalbimden sildim kitapsız
hani senin ettiğin o yeminler
bundan sonra anmam hayın adını

çok pişmanım senle geçen o yıllara
çok pişmanım senle geçen o aylara
çok pişmanım senle geçen o günlere
çok pişmanım hemde çok pişman (aheyl aheeeyl aheeeeeyl)

bundan sonra anmam senin adını
zaten kırdın benim kol kanadımı
talan ettin viran ettin gönlümü
aldım aşktan yana ağzım payını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder