20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Dinle İzle Şarkı Sözleri


Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri


>

Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Şarkı Sözleri


Yaprak yaprak dökülürken ansızın
Bir baktım ömür geçiyor
Hüzünlerim damla damla aksın
Aktıkça bitürlü çilem dolmuyor

Kim derse üzen beni bilmiyorum
İsmini ne cismini hayatın ta kendisi bu
Hüzünlerimle çöktüm damla damla öldüm
Resmini gördüm yolun sonunda

Adını hüsran koydum yoluma taş koydum
Mağlup oldum hayat oyununda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Dinle İzle Şarkı Sözleri


Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri


>

Tuğba Özerk Yaprak Yaprak Şarkı Sözleri


Yaprak yaprak dökülürken ansızın
Bir baktım ömür geçiyor
Hüzünlerim damla damla aksın
Aktıkça bitürlü çilem dolmuyor

Kim derse üzen beni bilmiyorum
İsmini ne cismini hayatın ta kendisi bu
Hüzünlerimle çöktüm damla damla öldüm
Resmini gördüm yolun sonunda

Adını hüsran koydum yoluma taş koydum
Mağlup oldum hayat oyununda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder