21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Ağrının Güzeli Dinle İzle Şarkı Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Ağrının Güzeli Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Ağrının Güzeli Şarkı Sözleri


kaşları karalıdır gözleri edalıdır
sordum güzel nereli dediki ağrılıdır
esmer emman emman dilber emman emman
ağrının güzeli sevdim seni temmam

kaşları var karadan gözleri var eladan
bir güzele yanmışam ishak paşa saraydan
kaşları var karadan gözleri var eladan
bir canoyu sevmişem ishak paşa saraydan

esmer emman emman dilber emman emman
ağrının güzeli sevdim seni temmam
ağrı dağın karına,karına boranına
bu canım kurban olsun ağrının diyarına

ağrı dağın karına,karına boranına
çoban ali kurban olsun ağrının diyarına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Ağrının Güzeli Dinle İzle Şarkı Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Ağrının Güzeli Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Ağrının Güzeli Şarkı Sözleri


kaşları karalıdır gözleri edalıdır
sordum güzel nereli dediki ağrılıdır
esmer emman emman dilber emman emman
ağrının güzeli sevdim seni temmam

kaşları var karadan gözleri var eladan
bir güzele yanmışam ishak paşa saraydan
kaşları var karadan gözleri var eladan
bir canoyu sevmişem ishak paşa saraydan

esmer emman emman dilber emman emman
ağrının güzeli sevdim seni temmam
ağrı dağın karına,karına boranına
bu canım kurban olsun ağrının diyarına

ağrı dağın karına,karına boranına
çoban ali kurban olsun ağrının diyarına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder