21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Yaralım Dinle İzle Şarki Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Yaralım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Yaralım Şarkı Sözleri


Ellerin Elimde GözLerin Gözümde
Ben Sensiz Yapamam Yaralım
ÖyLe Çok Sevmişim Canımı Vermişim
BU Yürek Sensiz YaraLı

Denedim Olmuyor YokLuğunda OLmuyor
Bu Beden Sensiz Olmuyor
YaraLım YaraLım Yürekten YaraLım
Bu Beden sensiz Yaşarmı Sandın

YaraLım YaraLım Şu Gönlüm YaraLım
Ellerin Elimde GözLerin Gözümde
Ben Sensiz Yapamam Yaralım
ÖyLe Çok Sevmişim Canımı Vermişim

BU Yürek Sensiz YaraLı
Bu Beden Sensiz Olmuyor
YaraLım YaraLım Yürekten YaraLım
Bu Beden sensiz Yaşarmı Sandın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Yaralım Dinle İzle Şarki Sözleri

Çoban Ali

Çoban Ali Yaralım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Yaralım Şarkı Sözleri


Ellerin Elimde GözLerin Gözümde
Ben Sensiz Yapamam Yaralım
ÖyLe Çok Sevmişim Canımı Vermişim
BU Yürek Sensiz YaraLı

Denedim Olmuyor YokLuğunda OLmuyor
Bu Beden Sensiz Olmuyor
YaraLım YaraLım Yürekten YaraLım
Bu Beden sensiz Yaşarmı Sandın

YaraLım YaraLım Şu Gönlüm YaraLım
Ellerin Elimde GözLerin Gözümde
Ben Sensiz Yapamam Yaralım
ÖyLe Çok Sevmişim Canımı Vermişim

BU Yürek Sensiz YaraLı
Bu Beden Sensiz Olmuyor
YaraLım YaraLım Yürekten YaraLım
Bu Beden sensiz Yaşarmı Sandın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder