21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Tanımıyorum Dinle İzle Şarkı Sözleri


Çoban Ali Tanımıyorum Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Tanımıyorum Şarkı Sözleri


Sabah ın Seherinde Tanışmadıkmı
El eLe Göz Göze SenLe Bakışmadıkmı
Sen Benim Olasın Diye Seher Yerinde
Beraberce El Açıp YaLvarmadıkmı

Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Soysuz
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Zalim
Verdiğin O ResimLeri Hep SakLıyorum
Topladığımız GüLLeri Hep KokLuyorum

Sen Beni Unutup Gitsen Gitsen Vefasız
Seni Bu KaLbimde Çok Seviyorum
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Zalim
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Soysuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Temmuz 2009 Salı

Çoban Ali Tanımıyorum Dinle İzle Şarkı Sözleri


Çoban Ali Tanımıyorum Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Çoban Ali Tanımıyorum Şarkı Sözleri


Sabah ın Seherinde Tanışmadıkmı
El eLe Göz Göze SenLe Bakışmadıkmı
Sen Benim Olasın Diye Seher Yerinde
Beraberce El Açıp YaLvarmadıkmı

Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Soysuz
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Zalim
Verdiğin O ResimLeri Hep SakLıyorum
Topladığımız GüLLeri Hep KokLuyorum

Sen Beni Unutup Gitsen Gitsen Vefasız
Seni Bu KaLbimde Çok Seviyorum
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Zalim
Ellerede Sor Onu Tanımıyorum Soysuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder