13 Kasım 2009 Cuma

İsmail YK - Haydi Bastır - 2009



ismail yk hadi bastırİsmail Yk Hadi Bastır Şarkı Sözü

bir kız gecmiş deli gibi oynar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

kafayı bulmuş herkes ona bakar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

kıyafeti özel oynaması profesyonel

kıvır aman kıvır aman amanın aman

olağanüstü sallar göbek atar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

yer yerinden bak inledi oyna oyna kırma beni

öyle güzel oynuyorsun

durma simdi ah göster kendini

haydi bastır felaketsin

haydi bastır cinayetsin

seni gördüm şaşkına döndüm

patlamaya hazır dinamitsin

haydi bastır felakatsin

haydi bastır cinayetsin

seni gördüm şaşkina döndüm

patlamaya hazır dinamitsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Kasım 2009 Cuma

İsmail YK - Haydi Bastır - 2009



ismail yk hadi bastırİsmail Yk Hadi Bastır Şarkı Sözü

bir kız gecmiş deli gibi oynar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

kafayı bulmuş herkes ona bakar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

kıyafeti özel oynaması profesyonel

kıvır aman kıvır aman amanın aman

olağanüstü sallar göbek atar

kıvır aman kıvır aman amanın aman

yer yerinden bak inledi oyna oyna kırma beni

öyle güzel oynuyorsun

durma simdi ah göster kendini

haydi bastır felaketsin

haydi bastır cinayetsin

seni gördüm şaşkına döndüm

patlamaya hazır dinamitsin

haydi bastır felakatsin

haydi bastır cinayetsin

seni gördüm şaşkina döndüm

patlamaya hazır dinamitsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder