13 Kasım 2009 Cuma

EFKAN ŞEŞEN YİNE YÜREĞİM YANGINLARDA


Yüreğim yangınlarda başedemedim. Yar beni terk eylemiş alışamadım. Halimi sorma, derdimi sorma, her günüm duman oy Gide gele inçık yollar teselli muhabbetler Kâr etmez sorma dindirmez sorma her günüm duman oy Saçlarım ağırıyor sabredemedim Dönecek biliyorum dinletemedim Halimi sorma derdimi sorma her günüm duman oy Gide gele inçık yollar teselli muhabbetler Kâr etmez sorma dindirmez sorma her günüm oyEFKAN ŞEŞEN YİNE  YÜREĞİM YANGINLARDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Kasım 2009 Cuma

EFKAN ŞEŞEN YİNE YÜREĞİM YANGINLARDA


Yüreğim yangınlarda başedemedim. Yar beni terk eylemiş alışamadım. Halimi sorma, derdimi sorma, her günüm duman oy Gide gele inçık yollar teselli muhabbetler Kâr etmez sorma dindirmez sorma her günüm duman oy Saçlarım ağırıyor sabredemedim Dönecek biliyorum dinletemedim Halimi sorma derdimi sorma her günüm duman oy Gide gele inçık yollar teselli muhabbetler Kâr etmez sorma dindirmez sorma her günüm oyEFKAN ŞEŞEN YİNE  YÜREĞİM YANGINLARDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder