13 Kasım 2009 Cuma

ONUR AKIN PINAR GÖZLÜM


Ah pınar gözlüm Taşıyamam Sen olmazsan Yaşayamam Ah pınar gözlüm Yaşayamam Bu yarayı Taşıyamam Çaya karanfil katardın kattım Zarif yürüyüşünü İnceden telaşını Çaktırmadan göz yaşını katardın kattım Sen benim o canımsın Bu gidiş hangi gidiş Bir daha döner misin Hayatın tuzağına düştük Sevginin uzağına Al ger beni bin yıllık çarmığına Yorgun bedenimi taşla Toprağına götür beni Hüznünle birlikte göm beni Bağışla Şimdi bir aşka ağlıyorum Azrail den koparıp getirdiğim Acılı bir aşka Gideli ilk defa çay demliyorum İçine karanfil katıyorum İçemiyorum Usulca ağlıyorum Al götür beni Gittin ya gittin işte Hiç aklımdan geçmeyen şeyler geliyor aklıma Çalışıp o kurduğumuz sırça saray Yıkıldı işte Gittin ya gittin işte Bir ormancı türküsü kaldı benliğimde Birde birde acıyı ikiye katladığımızONUR AKIN PINAR GÖZLÜM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Kasım 2009 Cuma

ONUR AKIN PINAR GÖZLÜM


Ah pınar gözlüm Taşıyamam Sen olmazsan Yaşayamam Ah pınar gözlüm Yaşayamam Bu yarayı Taşıyamam Çaya karanfil katardın kattım Zarif yürüyüşünü İnceden telaşını Çaktırmadan göz yaşını katardın kattım Sen benim o canımsın Bu gidiş hangi gidiş Bir daha döner misin Hayatın tuzağına düştük Sevginin uzağına Al ger beni bin yıllık çarmığına Yorgun bedenimi taşla Toprağına götür beni Hüznünle birlikte göm beni Bağışla Şimdi bir aşka ağlıyorum Azrail den koparıp getirdiğim Acılı bir aşka Gideli ilk defa çay demliyorum İçine karanfil katıyorum İçemiyorum Usulca ağlıyorum Al götür beni Gittin ya gittin işte Hiç aklımdan geçmeyen şeyler geliyor aklıma Çalışıp o kurduğumuz sırça saray Yıkıldı işte Gittin ya gittin işte Bir ormancı türküsü kaldı benliğimde Birde birde acıyı ikiye katladığımızONUR AKIN PINAR GÖZLÜM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder