13 Kasım 2009 Cuma

murat başaran-sana ölürüm


Murat başaran sana ölürümSözleriSeni sevdim canımİnat etme alırımOf ben alırımSeni çok çok severNasılda kıskanırımOf kıskanırımBir canım var be gülümAl o da senin sana veririmİki dudağından çıkanTek heceye bakarÖl de ölürümBen sana sana sana ölürümÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimÇek vur titrersem namerdimÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimSeni sevdim canımİnat etme alırımOf ben alırımSeni çok çok severNasılda kıskanırımOf kıskanırımBir canım var be gülümAl o da senin sana veririmİki dudağından çıkanTek heceye bakarÖl de ölürümBen sana sana sana ölürümÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimÇek vur titrersem namerdimÖlürüm ölürüm sana ölürümKadir kıymet ben bilirimOf ben bilirimmurat başaran-sana ölürüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Kasım 2009 Cuma

murat başaran-sana ölürüm


Murat başaran sana ölürümSözleriSeni sevdim canımİnat etme alırımOf ben alırımSeni çok çok severNasılda kıskanırımOf kıskanırımBir canım var be gülümAl o da senin sana veririmİki dudağından çıkanTek heceye bakarÖl de ölürümBen sana sana sana ölürümÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimÇek vur titrersem namerdimÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimSeni sevdim canımİnat etme alırımOf ben alırımSeni çok çok severNasılda kıskanırımOf kıskanırımBir canım var be gülümAl o da senin sana veririmİki dudağından çıkanTek heceye bakarÖl de ölürümBen sana sana sana ölürümÖlürüm ölürüm sana ölürümSana değer bunu bilirimOf ben bilirimÇek vur titrersem namerdimÖlürüm ölürüm sana ölürümKadir kıymet ben bilirimOf ben bilirimmurat başaran-sana ölürüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder