21 Ağustos 2009 Cuma

Yeşilçam Müzikleri Yeşilçam Film Müzikleri Unutulmayan Eserler

Yeşilçamın unutulmayan Şarkıları Müzikleri -1-



Yeşilçamın unutulmayan Şarkıları Müzikleri -2-



Bir Garip Yolcu - Behiye Aksoy
Kulakların Çınlasın - Handan Kara
Aşkın Kanunu - Nesrin Sipahi
Hayat mı Bu - Nermin Candan
Dert Bende - Ajda Pekkan
Buruk Acı - Gönül Yazar
Sarmaşık Gülleri - Sevim Şengül
Sabah Yıldızı - Gönül Yazar
Ağlama Değmez Hayat - Güzide Kasacı
Senden Vazgeçemem - Semiramis Pekkan
Külkedisi - Gülderen Gül
Gümüş Gerdanlık - Nigar Uluerer
Hey Gidi Koca Dünya - Belkıs Özener
Reyhan - Kamuran Akkor
Bu Sana Son Mektubum - Suat Sayın
Senede Bir Gün - Sevim Şengül
Turist Ömer - Sadri Alışık
Abidik Gubidik - Öztürk Serengil
Feride - Emel Sayın
Sonbahar Rüzgarları
Artık Sevmeyeceğim
Bağdat Yolu
Dert Ortağım
Arım Balım Peteğim
Sen Bensiz Ben Sensiz
Rüyalar Gerçek Olsa
Ben Gamlı Hazan
Elveda
Ömrümce Hep Adım Adım
Şebnem
Seven Ne Yapmaz
Samanyolu
Boşvermişim Dünyaya
Kahverengi Gözlerin
Hatırla Sevgili
Çiçekçi Kız
Tophane Rıhtımında
Bekarlıktan Kurtulduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Ağustos 2009 Cuma

Yeşilçam Müzikleri Yeşilçam Film Müzikleri Unutulmayan Eserler

Yeşilçamın unutulmayan Şarkıları Müzikleri -1-



Yeşilçamın unutulmayan Şarkıları Müzikleri -2-



Bir Garip Yolcu - Behiye Aksoy
Kulakların Çınlasın - Handan Kara
Aşkın Kanunu - Nesrin Sipahi
Hayat mı Bu - Nermin Candan
Dert Bende - Ajda Pekkan
Buruk Acı - Gönül Yazar
Sarmaşık Gülleri - Sevim Şengül
Sabah Yıldızı - Gönül Yazar
Ağlama Değmez Hayat - Güzide Kasacı
Senden Vazgeçemem - Semiramis Pekkan
Külkedisi - Gülderen Gül
Gümüş Gerdanlık - Nigar Uluerer
Hey Gidi Koca Dünya - Belkıs Özener
Reyhan - Kamuran Akkor
Bu Sana Son Mektubum - Suat Sayın
Senede Bir Gün - Sevim Şengül
Turist Ömer - Sadri Alışık
Abidik Gubidik - Öztürk Serengil
Feride - Emel Sayın
Sonbahar Rüzgarları
Artık Sevmeyeceğim
Bağdat Yolu
Dert Ortağım
Arım Balım Peteğim
Sen Bensiz Ben Sensiz
Rüyalar Gerçek Olsa
Ben Gamlı Hazan
Elveda
Ömrümce Hep Adım Adım
Şebnem
Seven Ne Yapmaz
Samanyolu
Boşvermişim Dünyaya
Kahverengi Gözlerin
Hatırla Sevgili
Çiçekçi Kız
Tophane Rıhtımında
Bekarlıktan Kurtulduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder