21 Ağustos 2009 Cuma

Gönül Yazar Sabah Yildizi Dinle

Gönül Yazar

Gönül Yazar Sabah Yıldızı Şarkı Sözleri


Yıllar sonra rastladım çocukluk sevgilime
O aşina bakışlar içimi deldi yine
O bakış ki götürür beni yıllarca geri
Hatıramda canlandı
Aaah
Sabah yıldızım benim
Gelmez o günler, dönmez o günler
Mazide kaldı hep
Verilen ilk mektuplar
İlk yeminler, ilk sözler
Mazimde kanatlandı
İçimi yakan gözler
Anladım gelmez geri , o çocukluk günleri
Bir bakış ki o kadar
Aaah
Sabah yıldızım benim
Gelmez o günler, dönmez o günler
Mazide kaldı hep
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Ağustos 2009 Cuma

Gönül Yazar Sabah Yildizi Dinle

Gönül Yazar

Gönül Yazar Sabah Yıldızı Şarkı Sözleri


Yıllar sonra rastladım çocukluk sevgilime
O aşina bakışlar içimi deldi yine
O bakış ki götürür beni yıllarca geri
Hatıramda canlandı
Aaah
Sabah yıldızım benim
Gelmez o günler, dönmez o günler
Mazide kaldı hep
Verilen ilk mektuplar
İlk yeminler, ilk sözler
Mazimde kanatlandı
İçimi yakan gözler
Anladım gelmez geri , o çocukluk günleri
Bir bakış ki o kadar
Aaah
Sabah yıldızım benim
Gelmez o günler, dönmez o günler
Mazide kaldı hep
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder