21 Ağustos 2009 Cuma

Muazzez Ersoy Kulakların Çınlasın Dinle

Muazzez Ersoy

Muazzez Ersoy Kulakların Çınlasın Şarkı Sözleri


Seni andım bu gece
Kulakların çınlasın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın
Belki bana çok uzaktasın
Belki bana çok yakınsın
Belki bana çok uzaktasın
Belki de çok yakınsın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın
Seni benim kadar
Hiç kimse sevmeyecek
Seni benden beni senden
Başka hiçkimse bilmeyecek
Öyle bir bilmece ki bu aşk
Hiç kimse çözmeyecek
Beni senden seni benden
Başka hiç kimse bilmeyecek
Kulakların çınlasın
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Ağustos 2009 Cuma

Muazzez Ersoy Kulakların Çınlasın Dinle

Muazzez Ersoy

Muazzez Ersoy Kulakların Çınlasın Şarkı Sözleri


Seni andım bu gece
Kulakların çınlasın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın
Belki bana çok uzaktasın
Belki bana çok yakınsın
Belki bana çok uzaktasın
Belki de çok yakınsın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın
Seni benim kadar
Hiç kimse sevmeyecek
Seni benden beni senden
Başka hiçkimse bilmeyecek
Öyle bir bilmece ki bu aşk
Hiç kimse çözmeyecek
Beni senden seni benden
Başka hiç kimse bilmeyecek
Kulakların çınlasın
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder