21 Ağustos 2009 Cuma

Nermin Candan Hayat mı Bu Dinle

Nermin Candan

Nermin Candan Hayat mı Bu Şarkı Sözleri


Birgün olsun gülmedi talih benim yüzüme
Sevdiğimden ayrıldım dünya zindan gözüme
Kimse çare bulamaz gözlerimin yaşına
Bu çektiğim çileler düşmanların başına
Yaşamak mı, hayat mı bu
Allahım hiç şansım yok mu
Yaşamak mı, hayat mı bu
Benim aşkta şansım yok mu
Öyle dertliyim ki ben
Kimse birgün çekemez
Yaşamakmış ölmekmiş
Benim için fark etmez
Birgün olsun gülmedi talih benim yüzüme
Sevdiğimden ayrıldım dünya zindan gözüme
Yaşamak mı, hayat mı bu
Allahım hiç şansım yok mu
Yaşamak mı, hayat mı bu
Benim aşkta şansım yok mu
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Ağustos 2009 Cuma

Nermin Candan Hayat mı Bu Dinle

Nermin Candan

Nermin Candan Hayat mı Bu Şarkı Sözleri


Birgün olsun gülmedi talih benim yüzüme
Sevdiğimden ayrıldım dünya zindan gözüme
Kimse çare bulamaz gözlerimin yaşına
Bu çektiğim çileler düşmanların başına
Yaşamak mı, hayat mı bu
Allahım hiç şansım yok mu
Yaşamak mı, hayat mı bu
Benim aşkta şansım yok mu
Öyle dertliyim ki ben
Kimse birgün çekemez
Yaşamakmış ölmekmiş
Benim için fark etmez
Birgün olsun gülmedi talih benim yüzüme
Sevdiğimden ayrıldım dünya zindan gözüme
Yaşamak mı, hayat mı bu
Allahım hiç şansım yok mu
Yaşamak mı, hayat mı bu
Benim aşkta şansım yok mu
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder