21 Ağustos 2009 Cuma

Gülderen Gül Külkedisi Dinle

Gülderen Gül

Behiye Aksoy Bir Garip Yolcu Şarkı Sözleri


Külkedisi benim adım
Gülmek bilmem hep ağlarım
Gün ışığı bile yoktur
Karanlıktır hep hayatım
Gün ışığı bile yoktur
Karanlıktır hep hayatım
Kederli günler bitecek
Elbet talihim gülecek
İçimde bir gizli his var
Gönlüm murada erecek
Tabiata ben aşığım
Kuşlar benim arkadaşım
Dertlerimi ağaçlara
Sincaplara anlatırım
Dertlerimi ağaçlara
Sincaplara anlatırım
Kederli günler bitecek
Elbet talihim gülecek
İçimde bir gizli his var
Gönlüm murada erecek
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Ağustos 2009 Cuma

Gülderen Gül Külkedisi Dinle

Gülderen Gül

Behiye Aksoy Bir Garip Yolcu Şarkı Sözleri


Külkedisi benim adım
Gülmek bilmem hep ağlarım
Gün ışığı bile yoktur
Karanlıktır hep hayatım
Gün ışığı bile yoktur
Karanlıktır hep hayatım
Kederli günler bitecek
Elbet talihim gülecek
İçimde bir gizli his var
Gönlüm murada erecek
Tabiata ben aşığım
Kuşlar benim arkadaşım
Dertlerimi ağaçlara
Sincaplara anlatırım
Dertlerimi ağaçlara
Sincaplara anlatırım
Kederli günler bitecek
Elbet talihim gülecek
İçimde bir gizli his var
Gönlüm murada erecek
yeşilçam müzikleri eskimeyen yeşilçam müzikleri eski şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder