11 Kasım 2009 Çarşamba

GİTME İLKAY AKKAYA







GİTME İLKAY AKKAYA
Işığın sustuğu yerde gülüşlerin aydınlatır Payımıza düşen keder sevinçlerimizden kalır oy Bir daracık yerde kaldım sensiz dağlarım devrilir Uçarken yollarda ölen kuşların çığlığı kalır oy Gitme dağlar öksüz kalır,gitme yıldızlar azalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Gitme yüzün bende kalır,gitme çiçek susuz kalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Hazan şimdi genç ömrümüz bir temmuzun ortasında Geçeriz bu kıyametten gönlümüzde sızı kalır oy Bu şehri seninle sevdim sevgim ateş ortasında Beni sensiz bir başıma koyup gitme yazık olur oy Gitme dağlar öksüz kalır,gitme yıldızlar azalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Gitme yüzün bende kalır,gitme çiçek susuz kalır Gitme bu şarkı yarım kalır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Kasım 2009 Çarşamba

GİTME İLKAY AKKAYA







GİTME İLKAY AKKAYA
Işığın sustuğu yerde gülüşlerin aydınlatır Payımıza düşen keder sevinçlerimizden kalır oy Bir daracık yerde kaldım sensiz dağlarım devrilir Uçarken yollarda ölen kuşların çığlığı kalır oy Gitme dağlar öksüz kalır,gitme yıldızlar azalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Gitme yüzün bende kalır,gitme çiçek susuz kalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Hazan şimdi genç ömrümüz bir temmuzun ortasında Geçeriz bu kıyametten gönlümüzde sızı kalır oy Bu şehri seninle sevdim sevgim ateş ortasında Beni sensiz bir başıma koyup gitme yazık olur oy Gitme dağlar öksüz kalır,gitme yıldızlar azalır Gitme bu şarkı yarım kalır,gitme Gitme yüzün bende kalır,gitme çiçek susuz kalır Gitme bu şarkı yarım kalır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder