11 Kasım 2009 Çarşamba

Ağladın Ya Meyra Şarkıları Dinle







Ağladın Ya Meyra Şarkıları Dinle
Bu aşk çoktan yol almış Ve sen bana göresin İyi yerisin kalbimin Ben unuttum her şeyi Görmeden tam gerçeği Boşver, boşver Ağladın ya, kıyamam dönerim nedensiz Ağladın ya, inadım geçiyor bedelsiz Gözyaşınla bir acı bitiyor sonunda Ağla şimdi istiyorsan mutluluktan Bu aşk çoktan yol almış Ve sen bana göresin İyi yerisin kalbimin Ben unuttum her şeyi Görmeden tam gerçeği Boşver, boşver Ağladın ya, kıyamam dönerim nedensiz Ağladın ya, inadım geçiyor bedelsiz Gözyaşınla bir acı bitiyor sonunda Ağla şimdi istiyorsan mutluluktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Kasım 2009 Çarşamba

Ağladın Ya Meyra Şarkıları Dinle







Ağladın Ya Meyra Şarkıları Dinle
Bu aşk çoktan yol almış Ve sen bana göresin İyi yerisin kalbimin Ben unuttum her şeyi Görmeden tam gerçeği Boşver, boşver Ağladın ya, kıyamam dönerim nedensiz Ağladın ya, inadım geçiyor bedelsiz Gözyaşınla bir acı bitiyor sonunda Ağla şimdi istiyorsan mutluluktan Bu aşk çoktan yol almış Ve sen bana göresin İyi yerisin kalbimin Ben unuttum her şeyi Görmeden tam gerçeği Boşver, boşver Ağladın ya, kıyamam dönerim nedensiz Ağladın ya, inadım geçiyor bedelsiz Gözyaşınla bir acı bitiyor sonunda Ağla şimdi istiyorsan mutluluktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder