11 Kasım 2009 Çarşamba

CEMRE, DİLARA & ECE - Ele Güne Karşı (Yaş 15)Performans


Arayip sormasan da unuttum seni sanmaDünya biryana sen biryanaAsik ettin beni kendine sonra da terkettin gizliceAradim seni heryerde hiçkimselere soramadimBekledim dön diye dönmedin bile bileBile bile sevdigimi korkundan gelmedinArayip sormasan da unuttum seni sanma sakinDünya bir yana sen bir yanaEle güne karsi yapayalniz böyle de olmaz ki )Nasil da gittin insafsiz böyle birakilmaz ki ) -nakaratUnuturum sanmistin güzelim )Gözüm yollarda kaldi )Haberin gelir bana duyarim nasil olsaBilirim kimlerlesin ne yaptin neler ettinAklim fikrim hep sende sevsen de sevmesen deSeni hiç aldatmadim aldatmayi hiç sevmem CEMRE, DİLARA & ECE - Ele Güne Karşı (Yaş 15)Performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Kasım 2009 Çarşamba

CEMRE, DİLARA & ECE - Ele Güne Karşı (Yaş 15)Performans


Arayip sormasan da unuttum seni sanmaDünya biryana sen biryanaAsik ettin beni kendine sonra da terkettin gizliceAradim seni heryerde hiçkimselere soramadimBekledim dön diye dönmedin bile bileBile bile sevdigimi korkundan gelmedinArayip sormasan da unuttum seni sanma sakinDünya bir yana sen bir yanaEle güne karsi yapayalniz böyle de olmaz ki )Nasil da gittin insafsiz böyle birakilmaz ki ) -nakaratUnuturum sanmistin güzelim )Gözüm yollarda kaldi )Haberin gelir bana duyarim nasil olsaBilirim kimlerlesin ne yaptin neler ettinAklim fikrim hep sende sevsen de sevmesen deSeni hiç aldatmadim aldatmayi hiç sevmem CEMRE, DİLARA & ECE - Ele Güne Karşı (Yaş 15)Performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder