3 Ekim 2009 Cumartesi

ibrahim tatlıses vay bana vaylar bana







ibrahim tatlıses vay bana vaylar bana
Vay bana vaylar bana
Yil oldu aylar bana
Susadim su isterim
Su vermez çaylar

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Tesbihimde mercanim
Neren airiyor canim
Meramdaki bailari
Satar sana harcarim

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Dervii geldi hu geldi
Çevir bendi su geldi
Ellere düiün bayram
Bize Hakitan bu geldi

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Kaynak: Yöre Ekibi
Yöre: Konya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ekim 2009 Cumartesi

ibrahim tatlıses vay bana vaylar bana







ibrahim tatlıses vay bana vaylar bana
Vay bana vaylar bana
Yil oldu aylar bana
Susadim su isterim
Su vermez çaylar

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Tesbihimde mercanim
Neren airiyor canim
Meramdaki bailari
Satar sana harcarim

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Dervii geldi hu geldi
Çevir bendi su geldi
Ellere düiün bayram
Bize Hakitan bu geldi

Hopla mavilim hopla vay aman
Al beni yaninda sakla

Kaynak: Yöre Ekibi
Yöre: Konya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder