3 Ekim 2009 Cumartesi

Çabuk Olalım Aşkım -Yıldız Tilbe







Çabuk Olalım Aşkım -Yıldız Tilbe
Çabuk olalım aşkım Her şeyi paylaşalım Ben kendimi sana adadım Sevgilim sensiz anlamsızım Mahşere kadar benim aşkım Her alemde senindir, canım Nereye istersen sür, köle diye Sensiz ölürüm cennette Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu olamıyorum / yaşayamıyorum Bin ömrüm daha olsa Kollarında son bulsa Eğer, sana kavuşmak varsa Ölmek düğün gibidir bana Sensizlikten çok korkuyorum İnan kendimi bilmiyorum Önce allah sonra sen benim için O, bilir nasıl sevdiğimi Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu yaşayamıyorum / olamıyorum Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu yaşayamıyorum Ağlama Yar Ağlama Türküsü sözleri, Celal Güzelses türküleri ,Ağlama Yar Ağlama Türkü sözleri,Ağlama Yar Ağlama Türküsü dinle Ağlama Yar Ağlama indir,Celal Güzelses türkü sözleri, Ağlama Yar Ağlama dinlemek , bedava Ağlama Yar Ağlama dinle,online Ağlama Yar Ağlama dinle Celal Güzelses tüm türküleri,notaları,hikayesi sözü mp3 müzik müziği video yükle music mp3 download Ağlama Yar Ağlama indirme mp3 indir online Ağlama Yar Ağlama türküsü dinle Ağlama Yar Ağlama türküsünü dinle indir radyo yöresel turkish music turc musique folk ecoute turquie eski songs Hava ayaz mı ayaz ellerim ceplerimde Bir türkü tutturmuşum duyuyorsun değil mi? Çalacak bir kapım yok mutluluğa hesretim Artık sokaklar benim görüyorsun değil mi? Zaman akmıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ekim 2009 Cumartesi

Çabuk Olalım Aşkım -Yıldız Tilbe







Çabuk Olalım Aşkım -Yıldız Tilbe
Çabuk olalım aşkım Her şeyi paylaşalım Ben kendimi sana adadım Sevgilim sensiz anlamsızım Mahşere kadar benim aşkım Her alemde senindir, canım Nereye istersen sür, köle diye Sensiz ölürüm cennette Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu olamıyorum / yaşayamıyorum Bin ömrüm daha olsa Kollarında son bulsa Eğer, sana kavuşmak varsa Ölmek düğün gibidir bana Sensizlikten çok korkuyorum İnan kendimi bilmiyorum Önce allah sonra sen benim için O, bilir nasıl sevdiğimi Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu yaşayamıyorum / olamıyorum Seni seven kalbim sana Deli oluyor anlasana Sana dayanamıyorum İnan ki sensiz mutlu yaşayamıyorum Ağlama Yar Ağlama Türküsü sözleri, Celal Güzelses türküleri ,Ağlama Yar Ağlama Türkü sözleri,Ağlama Yar Ağlama Türküsü dinle Ağlama Yar Ağlama indir,Celal Güzelses türkü sözleri, Ağlama Yar Ağlama dinlemek , bedava Ağlama Yar Ağlama dinle,online Ağlama Yar Ağlama dinle Celal Güzelses tüm türküleri,notaları,hikayesi sözü mp3 müzik müziği video yükle music mp3 download Ağlama Yar Ağlama indirme mp3 indir online Ağlama Yar Ağlama türküsü dinle Ağlama Yar Ağlama türküsünü dinle indir radyo yöresel turkish music turc musique folk ecoute turquie eski songs Hava ayaz mı ayaz ellerim ceplerimde Bir türkü tutturmuşum duyuyorsun değil mi? Çalacak bir kapım yok mutluluğa hesretim Artık sokaklar benim görüyorsun değil mi? Zaman akmıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder