3 Ekim 2009 Cumartesi

ibrahim Tatlıses Uzun Hava Yok Böyle Bir Ses







ibrahim Tatlıses Uzun Hava Yok Böyle Bir Ses
ibrahim tatlises ibo Show uzun hava yok boyle bir ses uzun hava si bemol den okunur mu ibrahim Tatlıses - Gördükce Seni Tazelenir Sanki Hayatım Ibrahim Tatlıses Arif Sağ - Uzun Hava Harika Bağlama Show gordukce Seni Tazelenir Belki hayatim gazel uzun hava kara uzum habbesi kemal alacayir yeni video official uzun hava si bemol 5 oktav ses (Şarkı Sözü ile birlikte) arif sag baglama show uzun hava ibo show 21.09.2008 yeni video imparator ibo tatlises ibo show agam agam yeni 2009 officiall tatlises klip clip klibi didem dansoz dancer belly hüsnün senin ey dilber-i nadide kamer mi huri misin ey afet-i can, yoksa beşer mi aman aman adıya kurban gördükçe seni tazelenir sanki hayatım sensiz bana bu can-ı cihan zerre değer mi aman aman adıya kurban nergiz mi acep fidelerin gül mü yanağın peymane-i kudret mi lebin şir û şeker mi aman aman adıya kurban.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ekim 2009 Cumartesi

ibrahim Tatlıses Uzun Hava Yok Böyle Bir Ses







ibrahim Tatlıses Uzun Hava Yok Böyle Bir Ses
ibrahim tatlises ibo Show uzun hava yok boyle bir ses uzun hava si bemol den okunur mu ibrahim Tatlıses - Gördükce Seni Tazelenir Sanki Hayatım Ibrahim Tatlıses Arif Sağ - Uzun Hava Harika Bağlama Show gordukce Seni Tazelenir Belki hayatim gazel uzun hava kara uzum habbesi kemal alacayir yeni video official uzun hava si bemol 5 oktav ses (Şarkı Sözü ile birlikte) arif sag baglama show uzun hava ibo show 21.09.2008 yeni video imparator ibo tatlises ibo show agam agam yeni 2009 officiall tatlises klip clip klibi didem dansoz dancer belly hüsnün senin ey dilber-i nadide kamer mi huri misin ey afet-i can, yoksa beşer mi aman aman adıya kurban gördükçe seni tazelenir sanki hayatım sensiz bana bu can-ı cihan zerre değer mi aman aman adıya kurban nergiz mi acep fidelerin gül mü yanağın peymane-i kudret mi lebin şir û şeker mi aman aman adıya kurban.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder