3 Ekim 2009 Cumartesi

İbrahim Tatlıses - Layık Değilsin







İbrahim Tatlıses - Layık Değilsin

Hangi taş büyükse git vur başını,

Ben bitirdim sana olan aşkımı.

Senin için akan gözyaşlarımın

Damlasına bile layık değilsin.

Damlasına bile layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Sen benim aşkıma layık değilsin,

Sen benim sevdama layık değilsin.

Ne ararım seni ne de sorarım,

Senin için budur en son kararım.

Sana değil kendimedir zararım

Sen benim aşkıma layık değilsin.

Sen benim sevdama layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Sen benim aşkıma layık değilsin,

Sen benim sevdama layık değilsin.

Söz: Zeki TUTAK – İbrahim TATLISES


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ekim 2009 Cumartesi

İbrahim Tatlıses - Layık Değilsin







İbrahim Tatlıses - Layık Değilsin

Hangi taş büyükse git vur başını,

Ben bitirdim sana olan aşkımı.

Senin için akan gözyaşlarımın

Damlasına bile layık değilsin.

Damlasına bile layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Sen benim aşkıma layık değilsin,

Sen benim sevdama layık değilsin.

Ne ararım seni ne de sorarım,

Senin için budur en son kararım.

Sana değil kendimedir zararım

Sen benim aşkıma layık değilsin.

Sen benim sevdama layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Değilsin değilsin layık değilsin.

Sen benim aşkıma layık değilsin,

Sen benim sevdama layık değilsin.

Söz: Zeki TUTAK – İbrahim TATLISES


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder