2 Ağustos 2009 Pazar

Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Dinle

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Şarkı Sözleri


herşeyi bitirdik bir yalan gibi
biz aşkı yarına götüremedik
ne günler yaşadık bir roman gibi
ne yazık sonunu getiremedik

önce sen istedin bu hayır neden
biz aşkla başladık bu gurur neden
şimdi sen yolcusun başka kollara
şimdi ben yolcuyum meçhul yollara
bu aşkı yarına götüremedik
ne yazık sonunu getiremedik

ümitler senden arzular benden
bakıver maziye ne kaldı dünden
ölesiye sevdik varken gönülden
ne yazık sonunu getiremedik
bu aşkı yarına götüremedik

1 yorum:

  1. harika ben bu şarkıyı yıllardır dinleyip ama hemde hiç bıkmadan dinledim süperrrrr

    YanıtlaSil

2 Ağustos 2009 Pazar

Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Dinle

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Herşeyi Bitirdik Şarkı Sözleri


herşeyi bitirdik bir yalan gibi
biz aşkı yarına götüremedik
ne günler yaşadık bir roman gibi
ne yazık sonunu getiremedik

önce sen istedin bu hayır neden
biz aşkla başladık bu gurur neden
şimdi sen yolcusun başka kollara
şimdi ben yolcuyum meçhul yollara
bu aşkı yarına götüremedik
ne yazık sonunu getiremedik

ümitler senden arzular benden
bakıver maziye ne kaldı dünden
ölesiye sevdik varken gönülden
ne yazık sonunu getiremedik
bu aşkı yarına götüremedik

1 yorum:

  1. harika ben bu şarkıyı yıllardır dinleyip ama hemde hiç bıkmadan dinledim süperrrrr

    YanıtlaSil